Reparatieverzoeken

Als huurder bent u medeverantwoordelijk voor het in goede staat houden van uw woning. De wet geeft hiervoor regels en ook in uw huurvoorwaarden staan de werkzaamheden die voor uw rekening komen. Met behulp van het overzicht huurdersonderhoud kunt u beoordelen of u een reparatie zelf uitvoert of dat wij dat doen.

  • 1

    Heeft u een storing aan uw cv-installatie?

    Storingen aan uw cv- en mv-installatie kunt u rechtstreeks melden bij het servicebedrijf.

    In Loenen en omgeving kunt u contact opnemen met Smit Installatietechniek BV op (030) 241 22 22.

    Huurders in Breukelen en Nieuwer ter Aa bellen Van der Wilt op (0297) 28 42 95.

    Huurders in Loosdrecht kunnen bellen met Maas Totaal Installateur B.V. op (035) 760 6050.

  • 2

    Is uw riolering verstopt?

    Neemt u deel aan de ontstoppingsservice? Dan belt u Teeuwissen Rioolreiniging via 035 52 52 319

    Maakt u geen gebruik van de ontstoppingsservice, dan kunt u een loodgieter van uw eigen keuze bellen. De kosten zijn dan voor u.

  • 3

    Is uw ruit kapot?

    Heeft u een glasverzekering, dan kunt u bij glasschade Centraal Beheer bellen. Weekend- en 24-uurs service: 0800 022 99 55.

    Graag de volgende gegevens vermelden:

    • Uw gegevens: naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer;
    • De schade: schadedatum en oorzaak;
    • Soort glas: enkel/dubbel;
    • Plaats in het pand en schatting van de afmetingen.

    Uw glas wordt dan snel en vakkundig hersteld.

    * Huurders van De Angstel nemen contact op met Metea.

  • 4

    Wie doet wat?

    Als huurder bent u medeverantwoordelijk voor het in goede staat houden van uw woning. De wet geeft hiervoor regels en ook in uw huurvoorwaarden staan de werkzaamheden die voor uw rekening komen. Met behulp van het overzicht huurdersonderhoud kunt u beoordelen of u een reparatie zelf uitvoert of dat wij dat doen. De volledige lijst is als bijlage bij art.1 van het besluit kleine herstellingen opgenomen in het Burgerlijk Wetboek.

    * Huurders in Loosdrecht met een serviceabonnement kunnen de werkzaamheden wel aanmelden. Zie volgende stap "Reparatieverzoek melden".

  • 5

    Reparatieverzoek melden

    Heeft u reparaties aan uw woning die voor onze rekening komen? Dan geeft u uw reparatieverzoek aan ons door via telefoonnummer (0346) 25 94 90. U kiest voor optie 1.

    Is het spoedeisend en belt u buiten onze openingstijden? Dan staat een medewerker van een externe meldkamer u te woord. Wij handelen reparatieverzoeken binnen vijf werkdagen af. Uiteraard worden spoedeisende zaken zo snel mogelijk opgelost.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden