Betalingsachterstand

Er kunnen redenen zijn waarom u (tijdelijk) problemen heeft met betalen van de huur. Wij raden u aan dan direct contact op te nemen met onze woonconsulenten. Wij kunnen met u een betalingsregeling treffen.

  • 1

    Herinnering of aanmaning

    Heeft u de huur niet vóór de eerste van de maand betaald? Dan spreken we van een huurachterstand en sturen wij u een herinnering. Volgt hierop geen betaling, dan krijgt u een tweede aanmaning van ons.

    Volgt binnen 14 dagen geen betaling, dan wordt de vordering uit handen gegeven aan het incassobureau. U betaalt dan naast de huur ook de incassokosten. 

  • 2

    Syncasso

    Ons incassobureau is Syncasso. De extra kosten zijn voor u. In het uiterste geval kunnen wij u via de rechter dwingen de woning te verlaten. Zet uw huis niet op het spel en betaal altijd uw huur op tijd. 

    Is uw betalingsachterstand al uit handen gegeven aan Syncasso? Dan dient u altijd zelf direct met hen contact op te nemen over uw dossier. Houd dan uw dossiernummer bij de hand.

    Contactpersoon Syncasso: mevrouw A. van Galen, 088 515 10 60.

    Meer informatie op www.syncasso.nl 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden