Vacatures Contact

Klachten en complimenten

We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen en uw vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent.

Stappen in de klachtenprocedure

We zijn aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie (KWRU). Let op de volgorde van door u te nemen stappen:

  • Bespreek uw klacht met de betreffende medewerker
  • Komt u er met hem of haar niet uit? Geef uw klacht dan schriftelijk door aan het management. Binnen vier weken ontvangt u antwoord op uw klacht
  • Bent u niet tevreden? U meld uw klacht bij de klachtencommissie KWRU: www.kwru.nl
  • Komt u er met hen ook niet uit? Dan kunt u terecht bij de Huurcommissie of de Commissie Governancecode. Maar pas nádat de klacht bij de klachtencommissie is ingediend en de klacht vervolgens niet naar behoren werd afgehandeld.

Complimenten

Heeft u geen klacht, maar wel een compliment voor ons? Dat horen we natuurlijk graag!