Vacatures Contact

Eenvoudige taal

We willen graag dat u ons goed begrijpt. Geeft u het aan als u een brief of een uitleg niet helemaal snapt? Dan kunnen wij onze taal eenvoudiger maken. Zodat iedereen elkaar beter begrijpt.

Samenwerking Stichtse Vecht

Begrijpelijke taal gebruiken is voor ons niet altijd makkelijk. Om onze taal eenvoudiger te maken, werken we nu samen met andere partijen in de gemeente Stichtse Vecht. Samen stemmen we af hoe onze taal eenvoudiger kan. We wisselen onderling kennis en vaardigheden uit. Zo willen we vanuit deze organisaties duidelijker zijn.

Huh? Wat bedoelt u?

We hebben uw hulp nodig. Is onze informatie niet duidelijk? Geef het aan ons door! Dan maken wij onze taal eenvoudiger.