Reparatieverzoek

  • 1

    Heeft u een storing aan verwarming of mechanische ventilatie?

    Deze meldt u rechtstreeks bij het servicebedrijf:

    • Huurders in Loenen en omgeving bellen Smit Installatietechniek BV op (030) 241 22 22.
    • Huurders in Breukelen en Nieuwer ter Aa bellen Van der Wilt op (0297) 28 42 95.
    • Huurders in Loosdrecht bellen Maas Totaal Installateur B.V. op (035) 760 6050.
  • 2

    Is uw riolering verstopt?

    Neemt u deel aan onze ontstoppingsservice? Bel Teeuwissen Rioolreiniging via 035 52 52 319.

    Maakt u geen gebruik van de ontstoppingsservice? Bel een loodgieter van uw eigen keuze. De kosten zijn voor u.

    Of meld u via onderstaande button aan voor de ontstoppingsservice! (Deze service is helaas niet geldig voor bedrijven)

  • 3

    Is uw ruit kapot?

    Heeft u een glasverzekering via ons, bel Centraal Beheer via 0800 022 99 55.

    Graag de volgende gegevens vermelden:

    • Uw naam, postcode, huisnummer en telefoonnummer;
    • Schade, schadedatum en oorzaak;
    • Soort glas (enkel/dubbel);
    • Plaats in het pand en schatting van de afmetingen.

    Heeft u geen glasverzekering via ons afgesloten? Dan zijn de kosten voor u of uw eigen glasverzekering.

    Huurders in De Angstel nemen contact op met Metea: (030) 60 03 930.

  • 4

    Wie doet wat?

    Als huurder bent u medeverantwoordelijk voor het in goede staat houden van uw woning. De wet geeft hiervoor regels en ook in uw huurvoorwaarden staan de werkzaamheden die voor uw rekening komen. Met behulp van het overzicht huurdersonderhoud kunt u beoordelen of u een reparatie zelf uitvoert of dat wij dat doen. De volledige lijst is als bijlage bij art.1 van het besluit kleine herstellingen opgenomen in het Burgerlijk Wetboek.

    Huurders in Loosdrecht met een serviceabonnement kunnen een reparatieverzoek melden. Zie volgende stap "Reparatieverzoek melden".

  • 5

    Reparatieverzoek melden

    Heeft u reparaties aan uw woning die voor onze rekening komen? Dan geeft u uw reparatieverzoek door via telefoonnummer (0346) 25 94 90. U wordt direct doorverbonden met het juiste onderhoudsbedrijf. U bespreekt met hen het reparatieverzoek en maakt direct een afspraak voor de uitvoering van de werkzaamheden.

    • Woont u in Breukelen of Nieuwer ter Aa? Dan wordt het onderhoud uitgevoerd door Coen Hagedoorn.
    • Woont u in Loosdrecht, Vreeland, Loenen, Loenersloot, Nigtevecht of Nieuwersluis? Dan wordt het onderhoud uitgevoerd door Intersell.

    Is het reparatieverzoek spoedeisend en belt u buiten onze openingstijden? Dan staat een medewerker van een externe meldkamer u te woord.

    Wij handelen reparatieverzoeken binnen vijf werkdagen af. Uiteraard worden spoedeisende zaken zo snel mogelijk opgelost.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden