Heeft u een reparatieverzoek? Nieuwe werkwijze!

Publicatiedatum: 25-09-2018

Is er iets in uw woning stuk en valt dit niet onder het huurdersonderhoud? Vanaf nu kunt u uw afspraak voor een reparatie meteen zelf inplannen met de aannemer.

Samenwerking

We zoeken steeds naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren en efficiƫnter te maken. We werken sinds kort samen met Aalberts Beheer & Onderhoud bv voor het afhandelen van onze reparatieverzoeken. Voor reparatieverzoeken neemt u direct contact op met Aalberts waardoor het maken van een afspraak sneller gaat en voor u meer duidelijkheid biedt. Ook krijgt u een vaste contactpersoon voor het uitvoeren van reparaties. Omdat wij niet meer als tussenpersoon fungeren, verloopt het reparatieproces sneller.

Aalberts handelt uw reparatieverzoek af

Een van de medewerkers van Aalberts (zie foto) maakt met u een afspraak en stuurt de servicemedewerker aan die bij u langskomt voor het uitvoeren van de reparatie. Deze servicemedewerker maakt gebruik van een tablet waarop de uit te voeren werkzaamheden worden weergegeven. De servicemedewerker kan u na het afronden van zijn werk vragen om de kwaliteit van zijn werkzaamheden en uw contact met Aalberts te beoordelen. Voor installatiewerkzaamheden stuurt Aalberts ook de gespecialiseerde partner aan, waarvan u in dat geval een servicemedewerker kunt verwachten. 

Let op: huurdersonderhoud

Kleine klussen in huis die onder huurdersonderhoud vallen, worden niet uitgevoerd door Aalberts. Het gaat om kleine reparaties die ontstaan zijn door gebruik en die u zelf uitvoert of laat uitvoeren. Denk aan het smeren van sloten en scharnieren, het vervangen van een vlotter in het toilet, etc. U kunt op onze website zien welke klussen onder het huurdersonderhoud vallen.

Uw reparatieverzoek melden

Valt uw reparatieverzoek niet onder het huurdersonderhoud? U belt nog steeds met het algemene nummer (0346) 25 94 90 van Vecht en Omstreken en komt met keuze 1 automatisch bij een medewerker van Aalberts.

Wilt u een reparatieverzoek melden buiten kantooruren? Bel dan alleen in geval van spoed bovenstaand telefoonnummer. U wordt dan doorverbonden met de Boodschappendienst.

CV, glas of rioolservice zelf regelen

Problemen met uw cv-ketel, een reparatie aan glas in uw woning of gebruikmaken van uw rioolservice meldt u altijd direct zelf bij de betreffende partij. U vindt alle benodigde informatie op onze website.

 

Op de foto het coƶrdinatieteam van Aalberts v.l.n.r: Mark van Woerkom, Anja Landwaart en John Bosman

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden