Onderzoek

We laten het hele jaar door onze dienstverlening beoordelen. Dat doen we door onze huurders vragenlijsten voor te leggen na het tekenen van een huurcontract, het indienen van een reparatieverzoek, het uitvoeren van onderhoud of het opzeggen van het huurcontract. Vult u deze vragenlijsten ook in? Uw beoordeling geeft ons inzicht in verbeterpunten voor onze dienstverlening.

MAGIS

MAGIS marketing & research houdt zich bezig met advies en praktijkgericht onderzoek op het gebied van klantgerichtheid. Zij voert voor ons het onderzoek naar huurderstevredenheid uit. Daarnaast voert zij ook jaarlijks het huurdersoordeel van de Aedes benchmark. Alle onderzoeken zijn volledig anoniem en worden twee keer per jaar aan ons gepresenteerd in een rapport.

Hoe beoordeelt u onze dienstverlening?

In 2020 zagen we helaas een daling van de algemene huurderstevredenheid. Dit is niet verwonderlijk, omdat we vanwege de coronamaatregelen onze dienstverlening niet kunnen uitvoeren zoals we gewend waren. Toch nemen we de verbeterpunten serieus en gaan we vanaf 2021 onder andere aan de slag met een nieuwe manier van registreren en bewaken van terugbelverzoeken. Daarnaast zijn we bezig met het opzetten van een huurdersportaal, waarin huurders straks een aantal zaken direct zelf online kunnen regelen.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden