Onverwachte rekeningen, plotselinge ziekte, werkloosheid of problemen met huurtoeslag? Soms lukt het niet meer om de huur op tijd te betalen.
- Elke betalingsregeling leggen wij schriftelijk vast.
- U betaalt de achterstand binnen vier maanden terug.
Bij meer dan vier termijnen vult u een begrotingsformulier in (excel) - Maximaal één betalingsregeling per jaar.
- Wij kunnen een betalingsregeling weigeren.
Komt u er niet uit of heeft u persoonlijk advies nodig?
Stap
Herinnering of aanmaning
Heeft u de huur niet vóór de eerste van de maand betaald? Dan is er een huurachterstand en sturen wij u een herinnering.
Betaalt u niet binnen 8 dagen na de herinnering? Dan krijgt u een tweede bericht van ons. Dit is een aanmaning.
Betaalt u niet binnen 14 dagen na de aanmaning? Dan neemt een deurwaarder de incasso van ons over. U betaalt dan naast de huur ook de incassokosten.
Stap
DKV Deurwaarderskantoor Visser
Als deurwaarder DKV de incasso heeft overgenomen, heeft u met hen contact hierover. Houd uw dossiernummer bij de hand als u contact opneemt.